Hej! Pokaże wam tutaj moje prace, małymi kroczkami po celu jak to sie mówi!
Ogółem lubie sie bawić GIMPem dlatego myśle że niektóre prace mogą być ciekawe
1.
2.
3.
Więcej dojdzie
Ostatnio edytowany przez Ergosum (2012-08-03 16:23:23)
Offline
Mialem na mysli to, ze nie ma sie wrazenia ze tlo za postacią jest dalej tylko jakby byla z nim polaczona czy cos takiego ...
Gubi//:Jak nie wiesz/ nie jesteś pewny, to po co się udzielasz
Offline
Venom: tło mi się nie podoba. Jakieś takie... dla mnie jest po prostu brzydkie.
Coach: fajne, nie wiedzieć czemu ale obrazek który do tego użyłeś mnie bawi.
Catwoman: tu nie mam zastrzeżeń, podoba się.
Offline
Skoro Sokół nie potrafil Ci tego wyjaśnic ja to zrobie.
Głębia jest to pokazanie 1 planu (to co jest ważniejsze) i 2. Uzyskuje sie poprzez różne sposoby , przyciemnianie boków , rozmywanie drugiego planu , wyostrzanie wazniejszej przestrzenii.
Inne wyjaśnienie:
Głębia jest po to, aby sygnatura nie była płaska i aby wydawało się, że niektóre elementy są bliżej, niektóre dalej.
Tworzenie głębi:
*Przyciemnianie bokow rozjasnianie srodka
*c4d
*Światło cień
*Rozmywanie dalszych planow,tych rzeczy ktore w realnym swiecie bylby dalej slabo widoczne
Póki co odsyłam do tutorialii , bo z tych prac bije brak pojęcia związanego z tym działem grafiki. Poczytaj o światłocieniu , focal point , dynamice , kolorach , oraz kompozycji , są to standardowe pojęcia które pozwalają na bazowaniu podczas robienia prac. Aczkolwiek nie trzeba kurczowo ich trzymac.
Ostatnio edytowany przez Elric (2012-08-03 23:59:36)
Offline
Tylko ja nie lubie prac przesadzonych, lubie takie proste i przyjemne. Fakt lubie sie pobawić ale nie koniecznie jako taka "poważna praca". A co do tych rzeczy co napisałeś powyżej na pewno zrobie sobie lekturke, dzięki
Offline
gubiak napisał:
Mała sugestia od czapy, catwoman jest w pozycji statycznej a Ty nadałeś jej rozmycie i efekty dynamiczne , daje to raczej średni efekt.
Okej dzięki postaram się zapamiętać (chociaż w zasadzie to nawet logiczne )
Offline