K0NIK0 - 2014-06-04 01:39:02


SERPENT

http://i.imgur.com/0hVTljy.png

CENA: 950 CC


OGÓLNIE
Kupując ten scroll na pewno szukasz czegoś nie normalnego. Nie chcesz zwykłego wrestlingu, karate czy innych taekwondo. Chcesz coś niezwykłego. I od tego jest Serpent. Warto dodać, że ten scroll został w sumie stworzony przez europejskiego gracza Shadesworth. Wymienię może, jego atuty, które powinny was przekonać do jego zakupu.
- Posiada quick-combo.
- Prosty juggle launcher.
- Slidowany ground hit.
- Unikalny counter.
- Tani jak na CC scrolle.


MOJE 3 GROSZE
Sztuka walki jest wyśmienita. Można nią ładnie kontrolować przeciwnika na 1v1, ma narzędzie mindgames, posiada countera, który bije bardzo dużo, juggle i wiele innych. Jedynymi minusami jej jest brak unikalnego graba (nie chodzi mi o 360, nie pasowałby) i strasznie długie recovery po niektórych ruchach.
Cenię sobie jak technika ma quick combo, problem w tym, że tego tutaj nie używam. Counter natomiast jest wyśmienity, działa on takiej samej zasadzie jak kingpin, kobudo czy inne scrolle. Postać zarzuca stance i czekaj na hit. O ile w kobudo można było czekać i czekać na tego hita, to tutaj nie ma czegoś takiego. Trzeba perfekcyjnie wymierzyć kiedy użyć tego countera, gdyż jego recovery jest strasznie długie (da się je skrócić :>). Nieudany counter to przekazanie pałeczki prowadzącego przeciwnikowi. Tak samo trzeba uważać z specialem. Jasne, że fajnie się przeskakuje przez ludzi, ale nie możemy wylądować tuż za wrogiem, gdyż ten ma odpowiednio dużo czasu by nam zasadzić combo. Gdy on się odwróci, by albo będziemy jeszcze w animacji lub dopiero będziemy mogli się odwrócić. Zarówno punch jak i kick combo jest świetne, zero zastrzeżeń.
Scroll można polecić tym co szukają zabawy lub czegoś do 1v1 (wiem, że są lepsze, ale ten jest jak najbardziej spoko, ze względu na wachlarz możliwości).


COMBO LIST
PPPP - 4 uderzenia palcami wyprostowanej dłoni.Ostatnie celowane w krtań
PKP - Kombo z kopniakiem obrotowym prosto w twarz. Przeciwnik leci hen daleko :D
KKKK - Kopniaki, które wysyłają jeszcze dalej nasze przeciwnika.
KPK - Juggle launcher
KK+G - Quick combo
KGP - Special, który pozwala na przeskakiwanie nad przeciwnikami lub po prostu złapać uciekiniera :D
>>Z - Ground hit, który nie dość, że jest slide'able to jeszcze działa jako ram.
KGP - Counter z dodatkowym hitem, który jest edgerem.



www.mkskusyszczecin.pun.pl www.andeeriawow.pun.pl www.mibmns.pun.pl www.wirtualnaeurowizja.pun.pl www.gmzarszyn.pun.pl