White Fang - dosyć ciekawa sztuka walki, oprawiona w lodowe elementy, zapewniające estetyczne doznania podczas jej używania. Zawiera ciekawe combosy, szybkie kopnięcia i gwarantuje sporo wygranych pojedynków dzięki swojej epickości. Cena: 1190 CC.
Zalety: -> duży delay w każdym combo -> spammable -> groundhit + juggle launcher w jednym -> świetny, dodatkowy grab (360) -> ciekawy stance -> frontgrab
Wady: -> niezmieniony counter -> brak możliwości angle, jeśli stoimy na jeden linii z przeciwnikiem (z wyjątkiem combo K, P, P)
Lista combo: P, P, P <- trzy punche, z dużym delayem i możliwością niezłego spamu (1 hit) K, K, K, K <- 6-hitowe combo, szybkie, łatwe w spamowaniu, nawet mylące (głównie ze względu na podobnie wyglądającego launchera), niezły delay K, K, K, P <- 1-szy juggle launcher, trzy kopnięcia wyglądają jak w normalnym combie, dzięki czemu można zaskoczyć przeciwnika K, P, P <- 3-hitowe combo, edger, jedyne combo w scrollu, które da się zanglować stojąc na jednej linii z wrogiem KG <- dodatkowy grab w scrollu, można nim złapać postać z każdej strony, wyrzuca zawsze do przodu i na sporą odległość >>G <- groundhit wraz z drugim juggle launcherem Przykładowe juggle: K, K, K, P, P, P, K, K, K, K, >>G. - 13 hit.